Ida L - äntligen tillbaka?

Hallådär just nu är jag verkligen på blogghumör,har tagit en väldigt lång bloggpause så nu är det dax att göra någe åt saken.Mitt liv just nu går väldigt upp och ner,massa saker jag ha fått tagit tag i.Men nu hoppas jag att allt är över,och kan börja leva mitt egna liv.Äntligen är det påsklov imorgon har länktat riktigt länge efter det,ska bli så skönt att bara få sova ut och vakna upp med älsklingen brevid sig


Felicia- Tuff brud i lyxförpackning

Vad sur jag ser ut hähä
Jag är äntligen tillbaka så nu ska det bli lite rutin på bloggandet hade jag tänkt! Laddat upp med massa bilder och nu när våren är här så kommer bloggsuget tillbaka, härligt härligt.
Men nu ska jag sova så vi hörs imorn. Puss

Ida L - i miss u

Alltså vart fan har jag varit?
Vad har jag gjort. Varför inte tidigare,jävla pundskalle.idiot och allt vad jag nu känner att jag är.
känner mig så allmänt dum i huvudet.så jävla blåst.
jag orkar inte med mer nu jag går under snart. Så jävla massa frågor. Hur kan man bara vara en sån idiot och inte fattat från första början. Nej nu är det skärpning ida.
GODNATT

Felicia-

The loneliness without you baby.

Ida L - wooopwooop

SOLSIDAN ÄR TILLBAKA och helt plötsligt blev jag såhäääääääääääääääär glad!

Ida L - hasta lavista baby

saknar den dära tiden!

Vart ingen skola idag.vaknade upp och inte kunde prata ganska läskigt. Men nu sitter jag här och bara hostar sönder halsen.blev ingen ridning idag heller :(
nu blir det sängen och soooova.måste nog iväg imorgon för ska inte missa matteprovet och livmoderhalscansersprutan
tjarrååå

Ida L - KONY 2012


ida l - Grattis ewe!

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg,ska snart iväg och ha släkt träffa och så.
Efter det så jag och älsklingen åka hem till honom och mysa järnet för i natt är det våran halvår dag!
Grattis evelinn hoppas du får en riktigt bra födelsedag!

ida L - instagram photon


Ida L - don't cry bitch,just smiling

bloggen har varit ganska död rent ut sagt,ingen har haft någon tid att blogga eller helt enkelt inte orkat! Men från och med idag ska jag försöka och ta mig till datorn varje dag och göra ett litet inlägg.
Dom senaste dagarna(veckorna) har jag haft fullt upp har gjort massa kulit!
ÄNTLIGEN fredag idag men just nu mår jag inte så bra var tvungen att gå hem och vila mig lite.
får se vad jag hittar på imorgon för idag blir det bara en grymt seg slö dag!

Felicia- nää nu tar jag en rejäl pause

I feel the spring coming!

ida L-vårkänslor<3


Ida L - ny månad,nya tag


RSS 2.0